Nagy ígéret az önvezető autó, de nagyon nem mindegy, hol közlekedik
Szakértők szerint 2030 környékén elkezdhetnek komolyabb mértékben terjedni az önvezető járművek, amelyek érkezésére érdemes időben felkészülnie a városoknak.
Szakértők szerint 2030 környékén elkezdhetnek komolyabb mértékben terjedni az önvezető járművek, amelyek érkezésére érdemes időben felkészülnie a városoknak.
A teljesen önvezető járművet elegendő 16 óránként töltőre dugni.
Az áramvonalas jármű működésében többek közt a villámgyors 5G mobilhálózat is komoly szerepet játszik.
A napokban megkezdik az osztrák főváros első önjáró elektromos autóbuszának tesztelését. A sofőr nélküli buszt először a bécsi közlekedési vállalat, a Wiener Linien leopoldaui garázsában próbálgatják, majd ősztől tesztelik forgalomban. Menetrendszerűen 2019-től szállíthat utasokat.
Nehogy azt gondoljuk, hogy az önvezető technológiák csak a személyautók piacát támadják le.
Országúti kísérletek helyett szimulátorral gyakoroltatja és egyedülálló szoftverrel vértezi fel az önvezető autók mesterséges intelligenciáját egy magyar cég.
Érdemes megnézni ezt a BMW által készített videót, melyből azonnal kiderül, hogy jelenleg körülbelül hol tartanak az önvezető autók fejlesztései.
Az elmúlt napokban központi téma volt az önvezető autó, a Tesla-baleset kapcsán sokat beszélünk a technológiáról. De mennyit tud róla valójában? Tesztelje le tudását!
Mit csináljon az ember, ha az autó vezet helyette? Svájc ezt is kitalálta.
Egy 180 évvel ezelőtt született, ma is hatályban törvény akadályozza a vezető nélküli autók tesztelését az Egyesült Királyságban.
Növekedhet az utazási betegséggel küszködők száma az önvezető autók miatt – állapították meg a Michigani Egyetem Közlekedéskutató Intézetének munkatársai.
Brit mérnökök már eddig is kísérleteztek önjáró autókkal, de a jogi és biztosítási aggályok miatt csak magánutakon, ám most megnyílik a lehetőség a közúti tesztelésre is.
Kissé félelmetes lehetett a konvoj legelső autójában maradni, miközben a többi sofőr szépen sorban kiugrált a tetőablakon.
Új fejezet nyílhat a saját magát vezető autók történetében: a Google más gyártók autóinak módosítgatása helyett saját járműt készít. A prototípust már megvan, még nyáron százat le is gyártanak belőle.
A Genfi Autószalonon mutatkozik be egy svájci autóipari beszállító, dizájn és műszaki terméktervező cég alkotása.
A bajor prémiummárka túllépett a hétköznapi autózáson. A vagánykodást is a kocsira bízza.
Sofőr nélküli autók közlekedhetnek Göteborg utcáin 2017-től, a csaknem száz jármű óránkénti legfeljebb 70 kilométeres sebességgel járhatja a svéd város útjait egy hozzávetőleg 50 kilométeres szakaszon.
A svédek bejelentették, hogy nekikezdenek az első tömeges önmagát vezető autós kísérletnek. A többi autóstól mindenesetre előre türelmet kérnek.
A Nissanelső szeretne lenni a piacon az önvezető autók árusításában, és a cég számítása szerint 2020-ra ki is tud rukkolni modelljeivel reális áron.